Dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony przez Ciebie sprzęt dotarł nieuszkodzony i gotowy do użytkowania. Wiemy jednak, że nie zawsze konkretny egzemplarz spełnia oczekiwania nabywcy. Błędy i niedoskonałości zdarzają się nawet największym producentom.
Jeżeli paczka jest uszkodzona
Zanim odbierzesz paczkę od kuriera sprawdź dokładnie, czy nie posiada widocznych uszkodzeń. Jeżeli masz wątpliwości co do stanu paczki sprawdź przesyłkę w obecności kuriera lub odmów jej odebrania. W przypadku widocznych uszkodzeń należy spisać protokół szkody który jest niezbędny w dalszych krokach reklamacyjnych.
Jeżeli zamówienie po odbiorze jest niekompletne lub działa nieprawidłowo
Jeżeli po odbiorze towaru i oddaleniu kuriera okazało się, że jest on niekompletny lub posiada wady, których identyfikacja podczas odbioru przesyłki była niemożliwa, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 509998708 lub napisze email: sprzetybudowlane@wp.pl
Jeżeli sprzęt uległ awarii w okresie gwarancyjnym
Oferowane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta lub sprzedawcy. Zgłoszenia reklamacyjnego możesz dokonać bezpośrednio u nas jak i w autoryzowanym serwisie producenta. Przed zgłoszeniem reklamacji warto skontaktować się z autoryzowanym serwisem producenta, ponieważ niektóre usterki mogą zostać usunięte bez konieczności odsyłania sprzętu. Ważne! Osoba reklamująca towar zobowiązana jest do jego właściwego zabezpieczenia na czas transportu.
Rękojma
Wszystkie nasze produkty objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Zgłoszenie reklamacyjne w ramach rękojmi rozpatrywane jest najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Jeżeli w tym czasie nie otrzymasz informacji co do sposobu rozwiązania reklamacji, będzie ona automatycznie uznana na Twoją korzyść. Odpowiedź w sprawie reklamacji wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail lub adres korespondencyjny.
W ramach reklamacji na podstawie rękojmi możesz zażądać:
- doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową;
- nieodpłatnej naprawy lub wymiany sprzętu na nowy;
- obniżenia ceny;
- odstąpienia od umowy (jeżeli wada sprzętu jest istotna).
Rękojma i zwroty dla przedsiębiorstw
Odpowiedzialność sprzedawcy na zasadzie rękojmi, dotyczy wyłącznie konsumentów. Jeżeli zakup dokonywany był na potrzeby przedsiębiorstwa, skontaktuj się z nami pod nr 509998708 w celu wypracowania osobnej ścieżki postępowania.
Czy firma może zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie?
Z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość może skorzystać osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, wpisaną do CEIDG, jeżeli charakter zakupu nie jest powiązany z prowadzoną działalnością. Jednakże większość przypadków zwrotów przez firmy rozpatrujemy indywidualnie.